Seminarium att bygga, vårda och utveckla relationer i digitala miljöer

På SFMA:s höstmöte den 21 oktober 2020 hölls ett seminarium av Karin Zingmark på temat "Hur skapa, vårda och utveckla kundrelationerna i den digitala miljön?".

Karin Zingmark har lång erfarenhet av förändringsledning och kommunikation från ledande roller i olika branscher, tidigare som marknadschef på Microsoft i Sverige. Hon är författare till två böcker, debut­boken “Maxa Snacket”, som inspirerar på temat digital kommunikation och kommuni­kativt ledarskap och uppföljaren ”Maxa Modet” som handlar om att driva förändring genom tillit och kommunikation:

Tiden då ledningen kunde delegera kommunikation till en kommunikationsavdelning är sedan länge förbi. Dagens företag måste bli kommunikativa fullt ut genom att lyssna, analysera omvärlden, ta till sig av kundinsikter och föra dialog med både medarbetare och kunder via de digitala plattformar som finns tillgängliga idag. Karin inspirerar kring hur man driver stän­dig förändring i samklang med sin omvärld genom en öppen, transparent dialog, och hur man tack vare dagens medielandskap kan bygga och utveckla sina kundrelationer i detta arbete.

Facebook
LinkedIn

Fler nyheter

Webbinarier

SFMA webinarium – delresultat AI fas 2

Webbinarier

Redovisning av feasability studien om AI FAS 1

Webbinarier

Temadag om teknisk renhet i hydraulsystem

Webbinarier

AI-Webbinariuim om MacGregors övervakninssystem OnWatch Scout för offshore- och merchantkranar