Seminarium att bygga, vårda och utveckla relationer i digitala miljöer
På höstmötet för SFMA hölls ett seminarium av Karin Zingmark på temat "Hur skapa, vårda och utveckla kundrelationerna i den digitala miljön?".
Karin Zingmark har lång erfarenhet av förändringsledning och kommunikation från ledande roller i olika branscher, tidigare som marknadschef på Microsoft i Sverige. Hon är författare till två böcker, debutboken “Maxa Snacket”, som inspirerar på temat digital kommunikation och kommunikativt ledarskap och uppföljaren ”Maxa Modet” som handlar om att driva förändring genom tillit och kommunikation:
Tiden då ledningen kunde delegera kommunikation till en kommunikationsavdelning är sedan länge förbi. Dagens företag måste bli kommunikativa fullt ut genom att lyssna, analysera omvärlden, ta till sig av kundinsikter och föra dialog med både medarbetare och kunder via de digitala plattformar som finns tillgängliga idag. Karin inspirerar kring hur man driver ständig förändring i samklang med sin omvärld genom en öppen, transparent dialog, och hur man tack vare dagens medielandskap kan bygga och utveckla sina kundrelationer i detta arbete.
Länken till seminariet hittar du HÄR
- juni 2021 (1)
- april 2021 (2)
- januari 2021 (1)